söndag 8 januari 2012

Ny version av Min Vinkällare nu på AppStore

Igår släpptes Min Vinkällare 1.01 på AppStore. Ni som har Min Vinkällare 1.00 installerat går in på AppStore och laddar ner uppdateringen. Det går supersnabbt. Min Vinkällare uppdateras löpande så håll utkik i Appen och här på projektbloggen.

Uppdateringar i Min Vinkällare 1.01:
  • Vi tillsammans med landets inmportörer börjar tagga upp alla vinerna med specifika användningsområden ex "Sushi, Parmesan, Västerbottenost, BBQ, grill, lax, dill osv. Detta för att underlätta dina mat & dryckeskombos. (taggar uppdateras dagligen)
  • Under "Senaste händelser" (Under fliken Vinvänner) kan du nu inte bara se dina egna vänners aktiviteter, utan även de övriga tusentals användarna i Vinkällaren. Detta så du lättare hittar både nya viner och vänner.
  • Våra Sommelierer har fått ett eget utrymme att kommentera/recensera varje vin på. Så vi skiljer på proffsen och oss andra.
  • Hundratals nya viner har lagts upp. (Uppdateras dagligen) Saknar du ett vin? Maila feedback@minvinkallare.se
  • Vi har gjort vissa prestandaförbättringar så Appen jobbar snabbare.
  • Vinkällarn har fått en ny logotyp som vi tycker väldigt mycket om.



En iPhoneversion av Vinkällaren släpps under januari. Då kan du bära med dig dina viner på stan, Systemet och hemmafesten.

Ha en skön söndag.

/Min Vinkällare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar